Eufrosina, manager de eveniment!

Pentru că tot eram în București cu nunta Văduvei, am primit un telefon de la o cunoștință care vroia să organizăm împreună un eveniment deosebit. Un workshop performance DaDa, pentru că tot se împlinea 100 de ani de la nașterea dadaismului. Pentru cei care nu știu, conceptul DaDa, reprezintă un curent cultural și artistic nonconformist și arhaic îndreptat împotriva rutinei în viață, gândire și artă, inițiatorul fiind poetul de origine română Tristan Tzara. Primul lucru pe care l-am făcut, a fost să iau legătura cu colegii mei. I-am chemat la un briefing la ora 12, în camera de hotel. Le-am specificat hotel Golden Tulip Times, ca să știe unde să mă caute. Printre invitați trebuia să vină și trei cunoștințe Dolores, Edgar și Doamna X, dar main event-ul avea în rolul principal pe o celebră performeră, supranumită Doamna Inimă de Cupă.

Am întrebat la recepția hotelului, dacă pot să închiriez sala de conferințe pentru un eveniment la hotel. Le-am spus ce vreau să fac și au fost încântați să poată găzdui un asemenea eveniment. Era un avantaj, pentru că nici un hotel nu făcuse așa ceva până acum. Însemna publicitate deosebită, mai ales că după performance, era organizat un dineu special pentru toți cei care veneau și în special pentru performeri. Am cerut un bufet suedez cu băuturi rafinate, sucuri naturale și patiserie cu prăjituri alese. Planul era să existe un loc deschis, cu posibilitatea de a monta reflectoare adiționale, cu servicii de acces la internet wireless și stație cu amplificare, pentru echipamentele audio și video. Sala ce o găsisem avea numele de Panorama, datorită faptului că se vedea Palatul Parlamentului. 

Culmea, deși era locul perfect nu aveam nevoie de imaginea lui. Ferestrele urma să fie acoperite de jaluzele, iar deasupra urma să se monteze 3-4 reflectoare, ce trebuia să asigure o lumină intermitentă. Publicitatea trebuia să fie asigurată prin mass media și normal prin facebook.
Ziua venise și fiecare își știa locul. Fotograful era la locul prestabilit, host and hostess urma să-i îndrepte pe fiecare spectator la locul lor, având grijă să aibă câte un pahar de vin roze în mână.
And action!
Și ce să vezi. Totul începe cu o muzică ciudată. Parcă eram în thriller-ul lui Jackson. Se auzea ploaia cum cade pe jos, pe un fundal cu multe tunete zgomotoase. Dintr-un loc apare Doamna X, cu o frizură pe care nu știam cum să o intitulez. Pe gură era desenat un X mare, cu un ruj pesemne. Părul avea bigudiuri sub formă de tampoane demachiante. Arată a punk X! În mâini avea niște bețe pentru mop-uri. Mergea parcă era neajutorată. Se sprijinea în ele! După o ușă apare Dolores. Avea o rochie-ziar și mergea parcă era la o prezentare de modă. Se apropie încet de o priză și își pune în mișcare părul cu ajutorul unui aparat de uscat părul. Wow! Ce poze faine ies de aici! De abia aștept să văd instantaneele! Colegul meu îl văd cum se mișcă printre invitați. Se aude click-ul de la aparatul foto neîncetat. Nu îl doare mâna? Ba da. Îl văd cum și-o scutură din când în când, dar e încântat de ce vede. Doamna Inimă de Cupă își face intrarea având pe ea tot felul de accesorii. În dreptul inimii era chiar o inimă reală. Doamne! Șocant! pentru cei care vedeau un asemenea performance. Pe pereți începe să se vadă prin intermediul unui proiector, un filmuleț care se repetă ostentativ. Edgar apare și ea alergând de una singură un pantof, de ziceai că merge cu un câine la iarbă verde. Oaspeții erau înmărmuriți în momentul în care fiecare este luat la un dans împreuna cu invitații. Apoi muzica se oprește în momentul în care Doamna X, Dolores, Edgar și Doamna Inimă de Cupă se strâng ca într-o încleștare de corpuri umane, de ziceai că ești într-un videoclip al lui Queen. Liniște! Gata, s-a încheiat. Se aprind luminile și toată lumea aplaudă. Mă uit la cei din jurul meu și constat că sunt încântați de performance. Un show perfect! After performance, se aștepta party-ul. Se fac multe poze, în grup, cu invitații. Managerul hotelului mă trage lângă el și îmi șoptește, Bravo! asemenea eveniment-workshop nu am mai avut. Nu vrei să rămâi la noi, îmi mai spune. Râd! Nu cred că ți-ai dori, îmi spun în gând. The show must go on!
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Comentarii

Postări populare