O călătorie de vis! Partea a-V-a! Barcelona

După o noapte de fiesta în care piesa de bază care mi-a rămas în minte a fost Mentirosa, Mentirosa …
dar pe o voce feminină.

Ne-am trezit de dimineață cu destulă greutate, drumul spre micul dejun fiind un pic încurcat. Trebuia să faci un cerc complet și să cobori alte scări. Acolo printre grupul nostru, mai erau și alți turiști. În special ruși. Ne-am așezat la masa care era trecută pe cartelă și am mers să ne luam de mâncare cu farfuria în fața noastră. Mâncarea cum era? Normală. Cașcaval, salam, șuncă, dulcețuri, unt, cafea, suc de dozator și salata de fructe. A, și să nu uit celebrele croissante cu ciocolata sau cu unt, depinde ce gusturi aveai de dimineața. Erau protejate fiecare de o lada frigorifică în cazul mezelurilor și de o lumina caldă, în cazul croissante-urilor.
După micul dejun, am ieșit afară. Vroiam sa văd Mediterana și plaja. Ne fusese indicat de către ghid că se afla la 250 m de hotel. Am luat-o mai întâi spre dreapta hotelului, unde se afla o arteră pietonală plină de magazine. Numai că ele se deschideau după ora 10.00. Exact când plecam la Barcelona.
După cum se vede, Calella arată ca o stațiune normală.




Pe lângă Mediterana era și o cale ferată pe care circula destul de frecvent trenuri. Dar ce trenuri…


Un părculeț ne despărțea de mare și unde am găsit o horă ...


Plaja arăta cam așa ...



Am plecat apoi spre Barcelona, locul următoarei escapade
Cuvintele sunt de prisos.








































Nu am înțeles de ce domnul ghid avea o problemă cu locuințele în Barcelona. Spunea că lui i se par muncitorești și că ce, Sagrada e o biserică? Pentru el doar Madrid era oraș. Voi ce părere aveți?
Cel mai rău îmi pare, că în Barcelona am stat doar câteva ore. L
Despre Sagrada, nu pot sa adaug decât aceste poze, pentru că în doar o oră, cât ne-am oprit lângă ea, ghidul a refuzat să ne lase să intrăm. A avut doar explicații de dat și după ce ne-a înconjurat biserica, ne-a dus la un magazin de suveniruri de lângă Sagrada, unde evident era și locul cel mai des de vizitat (WC), după care aveam doar 30 minute de timp liber. Altă dată am zis. Sper.




























De aici timp liber până la ora 18, când urma să ne recupereze ca să mergem la cină la ora 19.00
Am vizitat Las Ramblas, Palau Guell - una din clădrile minune ale lui Gaudi, Catedrala Gotica a Barcelonei...





























































O foarte frumoasă surpriză a fost găsirea unui loc special pentru mine, Opera din Barcelona sau mai exact Gran Teatre del Liceu. Din interior se auzea Boheme de Puccini. Ce înseamnă să ai ureche muzicală și să tot mergi la operă!
Aici am făcut unul din cele mai deosebite tururi de Operă, pentru că am avut ocazia să întâlnesc o prezență deosebită. Pe Blanca. O fată cu un suflet mare și care i-am ascultat vocea într-o spaniolă curată și deși nu am cunoștințe vaste de spaniolă, am înțeles integral tot ce a vorbit. E bună și telenovela la ceva, până la urmă! Mi-aș dori să o revăd din nou. Gracias por todo, Blanca! 

















Portul Olimpic arată interesant. Deja briza își spunea cuvântul...




Întoarcerea a fost tristă. Adios Barcelona!
Ne-am reîntors la hotel unde aveam cina. De data asta a fost caldă. Era culmea să vedem din nou sandvișuri. Măcar aveam mai apoi să revăd marea. 









Finalul cu Barcelona a fost trist, pentru că ne-a fost cerut bani ca să mergem să vedem seara fântânile muzicale cum dansează feeric noaptea în lumini. Am refuzat fiecare. 10 euro de fiecare persoană! 

Comentarii

Postări populare